Beberapa cara untuk membuat azimat untuk menarik kekayaan dengan tangan anda sendiri

Tidak ada seorang pun di dunia moden yang tidak akan mengimpikan wang tambahan. Ramai yang sanggup bekerja keras untuk ini, tetapi ini selalunya tidak mencukupi. Dalam kes ini, jimat kekayaan boleh membantu: dengan bantuannya, anda boleh menarik jumlah wang yang anda perlukan ke dompet anda dan membuat impian lama anda menjadi kenyataan.

Terdapat banyak pilihan yang menjamin anda menambah wang. Cara paling berkesan ialah mencipta azimat anda sendiri untuk kekayaan, yang akan menarik wang kertas dan syiling.

Syiling sebagai azimat tuah

Jimat sedemikian akan berkesan dalam apa jua keadaan: jika anda membuatnya sendiri atau membeli barang siap pakai. Tetapi dalam apa jua keadaan, anda perlu melakukan tindakan ajaib tertentu pada azimat sedemikian untuk kekayaan.

Cara mudah untuk wang fiat

Jimat wang yang paling popular dan berkesan ialah syiling fiat atau wang kertas. Cukuplah untuk menyimpan jimat sedemikian di dalam dompet anda dan tidak membelanjakannya, supaya ia akan menarik kewangan baru kepada anda.

Jimat sedemikian dicipta oleh tangan sendiri, dan terdapat banyak cara untuk melakukannya. Kaedah berikut akan menjadi yang paling mudah dan paling mudah diakses: bil atau syiling yang diterima dalam keadaan selesa mesti diletakkan di bawah cahaya bulan selama satu malam, dan kemudian disimpan di dalam poket dompet anda yang berasingan dan tidak dibelanjakan. Perlu diingatkan bahawa tempoh lunar yang memberi kuasa kepada syiling fiat anda harus jatuh pada pertumbuhan planet ini.

Adalah lebih baik untuk tidak memilih duit syiling kecil, tetapi denominasi wang kertas yang agak besar, kerana dalam kes ini peraturan menarik persamaan dengan persamaan berlaku. Ini bermakna jika anda mempunyai wang kertas denominasi kecil dalam bentuk syiling fiat, anda tidak seharusnya mengharapkan keuntungan yang besar.

Wang kertas harus dipilih dengan makna simbolik untuk anda, pertama sekali supaya ia tidak menyebabkan persatuan yang tidak menyenangkan: adalah baik jika anda mengambil duit syiling fiat dari gaji pertama anda atau menerimanya untuk anda sebagai keuntungan daripada perniagaan baru .

Dompet dan konspirasinya untuk wang

Peraturan yang paling penting semasa membuat syiling fiat ialah syarat anda tidak membelanjakannya untuk perbelanjaan harian, kerana kuasa ajaib dompet anda juga disertakan bersamanya.

rune wang

Di antara semua simbol runic, ia adalah tanda yang dipanggil Feu yang bertanggungjawab untuk kesejahteraan kewangan pemiliknya. Azimat seperti itu bukan sahaja boleh menarik wang, tetapi juga menyimpannya dengan anda, jadi ia amat sesuai untuk orang yang terdedah kepada pembaziran.

Jika anda sentiasa menggunakan tanda runic sedemikian, maka anda akan meningkatkan modal anda dengan ketara: anda, nampaknya, mempunyai perasaan tambahan yang boleh menentukan bagaimana dan di mana untuk mendapatkan keuntungan maksimum. Disebabkan ini, azimat seperti ini sangat diminati di kalangan ahli perniagaan dan ahli perniagaan.

Rune sebagai azimat tuah

Agar wang ajaib seperti itu menjadi azimat anda, cukup untuk meletakkan imejnya di dompet anda atau di tempat lain di mana anda menyimpan simpanan anda. Di samping itu, keputusan untuk meletakkan simbol pada item yang akan memberi anda majoriti kemenangan anda adalah sangat berkesan: contohnya, komputer, telefon atau hanya diletakkan pada permukaan desktop.

Apabila menggunakan rune, tidak perlu membaca perkataan tertentu. Hanya beralih kepada azimat dengan kata-kata anda sendiri dan minta yang diperlukan. Azimat itu sendiri harus sentiasa berada di tangan dan secara berkala meminta bantuan diri anda, hanya dengan mengusap perisai.

beg duit

Azimat buatan sendiri ini akan membantu menarik kekayaan dan kelimpahan ke rumah anda dan menyelesaikan masalah kewangan yang mendesak.

Untuk melakukannya dengan betul, cukup untuk menyimpan barang-barang tersebut terlebih dahulu:

  • Beg kain kecil yang diperbuat daripada bahan semula jadi. Sangat mudah untuk membuat sesuatu yang serupa sendiri daripada sekeping kain kanvas.
  • Syiling pelbagai denominasi dan warna, tetapi selalunya syiling yang sedang dalam edaran di rantau anda. Iaitu, hanya dalam mata wang di mana anda ingin memperoleh keuntungan tambahan.
  • Minyak kayu putih semulajadi.

Semasa proses membuat azimat wang, anda mesti berhati-hati melincirkan setiap syiling yang dipilih dengan minyak kayu putih sambil mengucapkan kata-kata ajaib berikut:

"Copeck kepada kopeck, nikel kepada nikel, lima puluh dolar kepada lima puluh dolar, ruble kepada ruble, nugget kepada nugget, semuanya di mahkamah. "

Jika beg anda dipenuhi dengan syiling ajaib seperti itu, ikat dengan teliti di leher anda dan letakkan di tempat yang selamat di mana orang yang tidak dikenali tidak dapat menemuinya. Di samping itu, tempat sedemikian harus dipilih di sebelah utara rumah.

Syiling untuk nasib baik

Mulai saat itu, segala macam kekayaan material yang anda perlukan sangat akan tertarik ke rumah anda. Dari semasa ke semasa anda harus mengeluarkan beg itu dan berterima kasih kepadanya atas penjagaannya dan juga meminta bantuan baru jika perlu. Tetapi tindakan sedemikian harus dilakukan secara tertutup.

Jimat wang yang kuat

Dengan bantuan upacara ini, anda boleh mencipta azimat yang sangat kuat yang bukan sahaja akan membantu anda menarik jumlah wang yang diperlukan, tetapi juga mengajar anda untuk menjaga mereka yang sudah anda miliki. Ritual ini dilakukan secara sederhana, tetapi memerlukan beberapa persiapan.

Pertama sekali, anda harus memilih hari yang sesuai untuk mencipta azimat sedemikian: ia akan mempunyai kuasa terbesar jika anda menjalankan upacara pada hari Khamis dengan latar belakang bulan yang akan datang. Sehingga itu, anda perlu menyimpan perkara berikut:

  • Lilin lilin hijau.
  • Alas meja merah baru.
  • Napkin kain kecil juga berwarna hijau, sentiasa empat segi.
  • Nilai syiling satu rubel.
  • Daun pokok eucalyptus segar.
  • Beberapa minyak bergamot semulajadi.

Sekiranya semua item ini sudah ada, maka anda perlu menunggu hari yang ditetapkan dan tepat pada tengah malam menyalakan lilin yang disediakan di dalam bilik kosong. Anda harus bersendirian di dalam bilik dan meja mesti terlebih dahulu ditutup dengan alas meja merah yang baru.

lilin menyala dan sihir wang

Sekarang letakkan sekeping kain hijau persegi dan duit syiling yang disediakan di hadapan anda. Sedikit minyak bergamot hendaklah disapu dan diletakkan di atas daun eucalyptus. Lihat dengan teliti pada syiling ajaib dan tanya atau bayangkan berapa banyak wang yang anda perlukan untuk menyelesaikan semua masalah anda. Selepas itu, alihkan helaian dengan syiling ke serbet hijau dan sebutkan perkataan ini:

"Saya akan mendapat wang itu, ia akan menjadi seperti yang saya mahu! ".

Sekarang anda perlu berhati-hati membungkus kain itu sendiri supaya duit syiling dan helaian dibalut di dalamnya. Item ajaib ini harus sentiasa menemani anda, sebaiknya simpan di dalam dompet anda.

kumpulan wang DIY

Untuk menarik jumlah wang yang diperlukan, anda boleh membuat azimat yang luar biasa dengan tangan anda sendiri. Beli item berikut untuk menciptanya:

  • Reben Sutera Merah.
  • Benang Bulu Hijau.
  • Jarum jahit baru.
  • lilin gereja.

Ritual membuat azimat itu sendiri hanya perlu dilakukan pada bulan purnama tepat jam dua belas malam. Untuk melakukan ini, nyalakan lilin, letakkan di atas meja dan mula menjahit reben merah dengan teliti sepanjang keseluruhannya dengan benang hijau. Setiap jahitan hendaklah disertakan dengan kata-kata ajaib ini:

"Saya menjahit reben merah, saya menjahit kebahagiaan dan kebahagiaan untuk diri saya sendiri. Akan ada benang pada reben sekarang, jadi kebahagiaan dan kebahagiaan menjadi milik saya!

Sebaik sahaja reben dijahit sepanjang keseluruhannya, koyakkan benang dan ikat hujung yang longgar dengan simpulan yang kuat, mengiringi tindakan anda dengan frasa:

"Ia akan menjadi begitu! "

Azimat sedemikian harus sentiasa dibawa bersama anda supaya ia tidak kelihatan kepada orang yang tidak dikenali. Bawa ia dalam tangan dengan kerap dan ulangi jumlah yang anda perlukan, dan apabila rancangan anda dipenuhi, jangan lupa berterima kasih kepada Talisman of Wealth atas bantuan anda. Anda boleh melakukannya dengan kata-kata anda sendiri.